High expectations imply utter happiness and bitter disappointment. May we all have both in our lives!

marți, 29 septembrie 2009

Întotdeauna în niciodată

Tot din cărticica mea magică care deşi terminată de ceva vreme, încă ma mai farmecă, un citat despre descoperirea făcută de o adolescentă blazată căreia viaţa i se pare a avea o finalitate tragică unică: bolul cu peşti aurii.

Gândindu-mă astfel în seara aceasta, cu inima şi stomacul zdrobite, îmi spun că în cele din urmă, poate că asta e viaţa: multă disperare, dar şi câteva momente de frumuseţe în care timpul nu mai este acelaşi. E ca şi cum notele muzicale ar face un fel de paranteze în timp, o suspensie, un altundeva chiar aici, un întotdeauna în niciodată.

[...]

Nu vă temeți doamnă Michel, Renée, n-am să mă sinucid şi n-am să dau foc la nimic.

Căci pentru dumneavoastră, voi urmări de acum înainte tot ce înseamnă întotdeauna în niciodată.

Frumuseţea din această lume.

4 comentarii:

dan,dobre spunea...

am intrat pe noi3 , nu stiu ce dracu am cautat acolo, probabil caut vremurile de mult apuse, te-am vazut in lista de prieteni si ti-am vazut si blogul.
ora e prea tarzie ca sa pot discerne.
promit sa-l citesc cand am timp.

Cati spunea...

Merci, poate gasesti ceva interesant:)

horace spunea...

Frumos blog, pacat ca n-are o pagina de "contact me" :) Pentru sugestii si reclamatii, tii o condica pe undeva?!? :P

Astept un reply pe phoratiu@gmail.com. In limita timpului alocat. :P

Wainting,
Horace.

Cati spunea...

Nu tin nicio condica, dar consider ca raspunsurile la comentarii sunt indeajuns. I like my privacy :)

Pentru sugestii&comentarii o sa caut un plugin bun. Pana atunci, raman tot comentariile...