High expectations imply utter happiness and bitter disappointment. May we all have both in our lives!

miercuri, 9 septembrie 2009

Vacanţăăăăă


În sfârşit, după lupte seculare, reuşesc şi eu să îmi iau concediu. Două săptămâni!!!! Până pe 21 vă salut! Toate bune (blogosferistice sau nu) şi să ne citim sănătoşi (după odihna, sper să revin la forma de odinioară).

Între timp, pot să vă spun că voi milita cu mare energie pentru viaţa cu încetinitorul. Să ne relaxăm aşadar, să lăsăm piciorul de pe acceleraţie şi să ne oprim să privim un pic pe fereastră. Sigur o să fim mai câştigaţi!

Lenevitori din toată lumea, spor la vacanţiadă!

So long!


Ze Cati cat

5 comentarii:

Irina spunea...

Vacanţă plăcută şi odihnitoare! Aştept poveşti ;)

Cati spunea...

Multumesc, Irina! Si eu as vrea sa te rapesc la intoarcere sa povestim de Londra...

Cristina Vintila spunea...

Vacanta si odihna placute :* Meriti asta >:D<
ps: ce pufffyyyy e pisicutza :X:X:X

horace spunea...

Din pacate, "viata cu incetinitorul" in concediu nu prea me're. Poate doar instabilitatea atmosferica (tipica Londrei) si bancurile englezesti sa te convinga sa crezi ca timpul se poate dilata. In rest.. slabe sperante.. Heaven ice day! :D

Cati spunea...

@Cristina: Merci, Cris! As usual, me and my cats (btw, am vreo 5 matze prinse digitalmente in concediu)

@horace: Well, am aplicat un pic teoria cu incetinitorul dar cert e ca nu mi-a lasat o impresie prea buna.

Cat despre instabilitate atmosferica, am avut parte din plin :))

Si tie o zi cat mai insorita!