High expectations imply utter happiness and bitter disappointment. May we all have both in our lives!

luni, 20 decembrie 2010

Am zis!

Anul ăsta, de sarbători, o să îmi duc sufletul la păscut. O să mi-l scald în poveşti, o să-l adap cu multă zăpadă şi cu soare cu dinţi, apoi o să îl dezgheţ la căldură lângă blăniţa ei pufoasă. Şi o să îi dau să guste dulceţuri meşteşugite înainte să-mi ceară. Şi-o să mă prindă ca pe vremuri mama cu degetul în borcan :)

Ca niciodată, de anul ăsta vreau acasă la ai mei. Şi o să alerg cu drag într-acolo de îndată ce îmi lepăd îndatoririle de om mare şi îmbrac din nou hainuţele mele de copil cu capul în nori.

O iarnă cu multe poveşti vă doresc tuturor! Sa fim senini şi veseli şi să zburăm unde ne poartă visele noastre!

5 comentarii:

Cristina Vintila spunea...

Si eu si eu si eu la fel !

Sarbatori fericite ! :*

DeepBlueSunshine spunea...

Băi, Kati, gând la gând cu bucurie. :)) Sau a tunat şi ne-a adunat...

Cati spunea...

@Cristina: Sa fie, si tie la fel iti doresc!
@Ella: Ahaaa, si pe tine te-a traznit inspiratia...bun bun, te citesc :P

Anonim spunea...

A nins prea mult,
Soarele nu mai razbate sa topeasca pustiul rece,
Nu-ti fie teama, tine-ma de mana
Cu pasii goi calcand usor,
In urma noastra, iarba primaverii o sa ramana

D.

Cati spunea...

@D: Multumesc de poem, spor in toate si un an nou fain!