High expectations imply utter happiness and bitter disappointment. May we all have both in our lives!

luni, 24 august 2009

Comico-politichia

După cum mă pronunţam într-un post mai vechi, când vine vorba de [viaţa] politică, sinapsele mele refuză să funcţioneze. Aş vrea să pot spune că nu mă interesează deloc, dar aşa cum până şi un ateu convins crede în ceva, nu pot afirma că îmi e total indiferentă. Mai ales când îmi dăruieşte monologuri spumoase de genul celui de azi, din RATB.

O doamnă, în 168, în-chipurile-dialog cu o altă doamnă:

"Da' Mircea arată mai bine decât Băse. Decât Traian, zic.

[doamna no. 2 ascultă, dă din cap, da nu scoate nicio vorbă]

Şi nevastă-sa? Cum o fi, că n-a arătat-o la televizor? Da ce-o fi lucrând ea? O fi profesoară, ingineră..medic?

[pauză prelungită la doamna no. 2]

Da. Mult mai bine arată Mircea. Că deh, nu le are cu..cu paharul zic. Că Băse merge la Golden Blitz. Şi după ce merge la Golden Blitz, merge la Golden Shlitz.

[hohote de râs prin autobuz]

Eh şi băutura asta, nu face rău aşa. Da' depinde şi cât bei. Să nu exagerezi.

Băse face baie de mulţime acum. Da. BA-IE DE MUL-ŢI-ME

[pauză, doamna no. 2 moţăia sfios]

Da' cu Boc cel mic ce ne facem? BOC BOC BOC"

Moment apoteotic în care apare inefabila frază pe vremea mea

8 comentarii:

Cristina Vintila spunea...

Nu stiu ce mare om politic, scriitor sau ce era ...zicea: fiecare popor are conducatorii pe care ii merita. Ei bine, de-aia avem noi numa' handicapati si hoti.

Cati spunea...

Da, si din pacate ii avem si pentru ca noi (recunosc, ma incadrez aici), sau multi dintre noi, nu se prea implica in chestiaa sta si is like "don't know, don't care". Eu una sincer, nu am energie sa abordez domeniul si in afara de a imi exprima optiunile electorale prin vot, nu fac mai mult :(

Catalin spunea...

Eu, in schimb, m-am adresat, alaltaieri, unui grup mai colorat, spunandu-le sa opreasca muzica din difuzoare si am fost amenintat ca primesc un picior in cap. :))

Cati spunea...

Well, macar ai luat atitudine si n-ai patit nimic...

alex spunea...

catalin: macar ai fost avertizat inainte. cunosc cazuri cand de la muzica s-a ajuns direct la gloante. e palpitanta viata, sincer.

Cati spunea...

Eh, daca ne-am putea bucura de ea fara sa invadam spatiul celorlalti tare bine ar fi...

Catalin spunea...

In alta tara cred ca s-ar fi luat toata lumea de ei si le-ar fi fost si lor jena.. :)

Cati spunea...

In alta tara....