High expectations imply utter happiness and bitter disappointment. May we all have both in our lives!

luni, 16 noiembrie 2009

Io cu cine votez?

Domne', e groasa treaba, ce mai... Am ajuns fix precum cetăţeanu' turmentat care întreabă în continuu cu cine votează. Iniţial când l-am văzut pe Mr. Am-păr-lung-şi-atitudine-nepartidistă, am zis că în sfârşit turmentarea ia sfârşit.

După care m-am întrebat oare câţi îl vor vota. Ce şanse sunt ca cel pe care îl votez să meargă în turul 2? Drept pentru care sunt în continuare sceptică.

Caragiale dragă, ai fost şi rămâi un geniu. În plus, dacă te gândeşti cumva să tragi o fugă prin România secolului 21, îţi garantez că o să te distrezi de minune. O să vezi că NIMIC nu s-a schimbat de fapt. Te salut, maestre, şi dacă treci prin timpul nostru, te invit la o bere Silva, că măcar asta e de-a noastră, să mai depănăm amintiri din trecut, prezent şi viitor, şi să facem haz de necaz!

4 comentarii:

Catalin spunea...

Cred ca-l votez si eu pe Remus Cernea.. macar sa se adune 5% voturi si inseamna ca am transmis un mesaj. Oricum mi-e indiferent cine ajunge in turul 2. La turul 2 o sa votez cu raul cel mai mic.

Cati spunea...

Hehe, pai cum, nu-l votezi pe Băse the Magnificent? Am auzit un număr îngrijorător de mare de omuleţi care votează cu el...

Catalin spunea...

Il votez la turul 2. :P
Stiu, stiu.. tu o sa-l votezi pe Crin.

Cati spunea...

See, I knew it!

Dunno yet, we'll see...