High expectations imply utter happiness and bitter disappointment. May we all have both in our lives!

vineri, 27 noiembrie 2009

Tu mai ştii cum sună liniştea?

Nu, nu e nicio greşeală! Liniştea poate suna într-un fel. Într-un fel diferit pentru fiecare. Îţi mai aminteşti cum sună liniştea ta?

Eu cred că i-am pierdut clinchetul printre claxoane, ţipete, înjurături, sirene de ambulanţă, conversaţii candide sau nu la mobil, poveşti intime spuse fără jenă cu voce tare în autobuz, muzică de orice fel posibil şi câte şi mai câte.

De 1 decembrie aş vrea să merg undeva unde pot auzi liniştea. Aşa că mă gândesc să vin la muncă, singură, într-o clădire mare şi goală. Goală de sunete. Pentru că, ştiu eu, de 1 decembrie până şi pădurile de pe la munte vor fi pline de tot felul de ecouri. Şi acum, chiar am nevoie de nişte linişte terapeutica :)

4 comentarii:

Catalin spunea...

Ce liniste? Zgomot, avem nevoie cat mai mult zgomot - cand e liniste realizezi cat de "urat" esti si nu iti place.

Cati spunea...

Nee, nu cred, cu totii avem nevoie de liniste din cand in cand :)

horace spunea...

La multi ani! De 1 Decembrie, ca de 25 te-am ratat. Noiembrie.. :)

Cati spunea...

Merci, Horace, La Multi Ani si tie de 1 dec!