High expectations imply utter happiness and bitter disappointment. May we all have both in our lives!

duminică, 5 aprilie 2009

Sunt un om colorat

Da, recunosc, imi plac culorile. Imi place sa ma imbrac cat mai colorat si sa asortez in stilul meu culorile. Nu in modul traditional, ci asa cum simt eu ca as vrea sa le port.

Si cand ma gandesc ca acum ceva ani de zile nu ieseam din obisnuitul meu negru de blacker convins. Maxim maro. Are si negrul farmecul lui, dar parca in existenta asta cenusie, printre blocurile gri si oamenii mohorati, o pata de culoare iti aduce un pic de elan, de entuziasm, iti face viata mai roz.

Ok, nu zic, mi se pare un pic cam mult cand vad pe cineva imbracat din cap pana in picioare intr-o singura culoare. Devine obositor pentru ochi. Si efectul scontat nu mai este atins, in cazul in care doresti sa starnesti vreo reactie pozitiva.

Desi n-am dezertat de la verdele meu drag pe care il pastrez fidel in dulap, i-am mai adaugat si putin roz, mov, violet si rosu. Anul asta o sa incerc si putin galben, spre marea fericire a cuiva drag, care se da de ceasul mortii de fiecare data cand spun ca nu imi place galbenul.

Fata de albastru am o atitudine ambivalenta. Imi place culoarea, imi sugereaza libertate, infinit, speranta, intelepciune, dar nu m-as vedea imbracata in albastru. Mi se pare o culoare un pic pretentioasa care nu aranjeaza pe oricine. Intotdeauna mi-am imaginat o rochie albastra de zeita antica, cu drapaje regale, care invesmanteaza o frumusete blonda.

Stilul hippie/rasta e plin de culoare. De aceea intotdeauna zambesc tainic atunci cand vad un cuplu de rastafarieni pe strada cu coditele lor rasucite prinse la spate si vesmintele lor zapacite, care mie imi inspira efectiv o bucurie lichida, topita in culori vii, puternice.

A te imbraca colorat imi sugereaza bucurie de viata, lipsa de griji, atentie la frumos, asa cum il percepe, diferit, fiecare.

Vreau o lume colorata! Sa ne invesmantam cu totii in culoare si sa ne coloram primavara intr-un curcubeu propriu. Sa fim propriile noastre unicate.

Sa avem o primavara rasfirata in mii de culori! Go colored!

7 comentarii:

Stefania spunea...

exact asta am observat și eu azi prin parc: oameni cât mai colorați.
și mă gândeam câtă lipsă de originalitate, majoritatea avea roz sau roșu, ca apoi partenera de plimbare să-mi se atragă atenția că și eu aveam bluza roz :D

Cati spunea...

Haha, si eu am fost imbracat in roz duminica. Deh, incercam sa ne asortam cu viata....

Cati spunea...

Erata: imbracata*

Stefania spunea...

asta a fost o referire subtilă la ultima modă în materie de vestimentație masculină? =))

Onutzza spunea...

Cand eram in liceu ma imbracam mult in negru. Nu neaparat pentru ca as fi vrut ci pentru ca aveam multe haine negre. Mai tarziu nu am mai putut sa ma imbrac in negru decat rareori.
Acum cand imi cumpar ceva caut sa fie frumos colorat, sau daca port o tinuta uni, sa adaug o pata de culoare prin margele, bratari, cercei. Am haine galbene, roz, verzi, mov. Imi plac culorile in viata mea.

Catalin spunea...

Bricker-bracker
Firecracker
Sis-bum-bah
Go colored, go colored
Rah rah rah.

:P

Cati spunea...

@Stefania: Uhmm...no way. That would be gross. Tipi imbracati ca gagicile. Bleah!

@Onutzza: Nice, am avut un parcurs similar

@Catalin: :))