High expectations imply utter happiness and bitter disappointment. May we all have both in our lives!

joi, 19 martie 2009

Hai cu optimismu'

Imi vorbea cineva deunazi de chestii economice: cum ca deficitul e atata, aia merge prost, ailalta si mai prost. Ce mai, criza asta se adanceste si se lungeste.

Buun! Ce poti face in asemenea situatiune?

1. Sa te iei cu mainile de cap, sa dai cu el de diverse chestii, sa smulgi podoaba de pe el (daca mai detii inca asa ceva) si altele, multe, fara numar
2. Sa te gandesti ca si maine e o zi (fie ea si de criza) si ca, cu putintica planificare si previziune, lucrurile se mai aranjeaza si, da, sa te uiti la lucrurile bune din viata ta.

Scotoceste-te bine si garantat vei gasi partea frumoasa a oricarui motiv de oftica si nervi.

Asadar:

Nu conteaza ca te-a parasit iubita sau nevasta, macar ai avut parte de ea cat ai avut, altii nu au saracii;

N-are a face ca ti se pare ca jobul tau e o mare porcarie, macar ai unul, altii nu (mai) au;

Si ce daca n-ai bani sa iti iei plasma, oricum televiziunile astea nu difuzeaza nimic interesant (si meciurile le poti vedea pe net)

Care-i problema daca stai in trafic cu orele? Macar esti in masina si nu sub rotile ei (Efect de soc datorat unei vizionari de accident cam naspa azi dimineata).

N-ai gasit bilete la spectacolul tau preferat? Nu-i bai, poti gasi si la anul si in plus, ai facut si economie la parale;

Ti-ai luxat piciorul la ski? Iti revii tu. Macar ai avut cu ce sa te duci acolo. Altii n-au;

Ti-a dat lumea vot negativ pe blogoree? Deja ma enervezi, tu ai citit ce am scris mai sus? Chiar n-ai motive sa te oftici. Asta e apa de ploaie amice.

Prin urmare, stiu ca simti ca lumea ta s-a prabusit si ca nu poti sa traiesti fara x, y, sau z (om sau lucru), dar e doar o impresie de moment, n-o sa mori. O sa evoluezi, o sa fii mai tare si pe viitor, o sa stergi tu pe jos cu x, y, sau z, si nu ei cu tine sau o sa iti dai seama ca nu ai nevoie de ele, lucrurile alea de ti le doresti.

Later edit: Nu vreau sa imi iau plasma si nici nu mi-am luxat picioru la ski. De fapt, nici nu schiez. Am dat doar niste exemple (mai mult sau mai putin tampe) care mi-au trecut prin tartacuta.

Niciun comentariu: