High expectations imply utter happiness and bitter disappointment. May we all have both in our lives!

luni, 23 februarie 2009

Leapsa cu "about me"

Cum am fost lepsuita de Cata via Vave si mi s-a parut simpatica ideea, o sa ma conformez si o sa completez puzzle-ul (reminds me de exercitiile alea de la engleza cu fill in the blanks):

SUNT: ceea ce sunt.

AŞ VREA: să fiu mai tupeista.

PĂSTREZ: o grămadă de prostioare de cand eram copil.

MI-AŞ FI DORIT: să raman in Iasi dupa facultate.

NU ÎMI PLACE: sa spun minciuni.

MĂ TEM: de schimbari si caini.

AUD: orice zgomot noaptea cand am insomnii.

ÎMI PARE RĂU: că sunt asa zapacita.

ÎMI PLACE: să mananc briose la ceai.

NU SUNT: Bugs Bunny.

DANSEZ: des cu mine insami.

NICIODATĂ: nu uit, desi iert.

PAR: cu mult mai tanara.

PLÂNG: ca sa scap de energia negativa.

NU SUNT ÎNTOTDEAUNA: usor de inteles.

NU ÎMI PLACE DE MINE: cand iau lucrurile in tragic.

SUNT CONFUZĂ: când imi vorbesti repede atunci cand sunt obosita.

AM NEVOIE: de ceva mai mult somn.

AR TREBUI: să am mai multa incredere in ceilalti

5 comentarii:

Anonim spunea...

La 10 dintre punctele mentionate as fi raspuns la fel. :) Mai, iar semanam?

Cati spunea...

Well...acum revin eu cu intrebarea....do we share a parent? Desi ar fi dragutz...sper ca nu :)

Anonim spunea...

Nu esti Bugs Bunny?!?! Te-am confundat, scuze. :P
"NU SUNT ÎNTOTDEAUNA: usor de inteles." - nu puteai sa zici direct ca esti femeie?

Cati spunea...

Parfum de misogin la mine pe blog....sa fie Catalin? El e!

N-as putea sa fiu eu Bugs Bunny because you are... (cred ca stii la ce ma refer)

Anonim spunea...

Tee-hee.. nu stiu sa primesc complimente. :blush: