High expectations imply utter happiness and bitter disappointment. May we all have both in our lives!

joi, 12 februarie 2009

Roblogfest 2009

Am tot declarat in stanga si in dreapta ca acesta nu e un blog comercial. Ca nu ma intereseaza traficul in termeni de visits si page views. Ci mai degraba aia cativa oameni care mai intra uneori pe el si imi zic dupa aceea ca le place ce scriu. Si am mai zis si ca scriu pentru mine. Dar, ca sa scap de egoismul cras pe care il denota fraza anterioara, m-am inscris totusi la Roblogfest la sectiunea bloguri personale.

VOTEZI la roblogfest 2009

Asadar, avand in vedere ca acum e prea tarziu, mi-am facut cont si poate fi pescuit si blogul meu de prin marea de nominalizati, daca v-a placut ceva vreodata din ceea ce am scris aici, daca v-am enervat, v-am oripilat si va venea sa-mi dati cu ceva in cap si totusi n-ati facut-o, (virtual macar, prin comentarii), acum aveti ocazia sa va manifestati.

Si ca sa mentin vie traditia conform careia sunt un Gica contra absolut, va rog sa nu ma votati! Daca nu vreti sa ma luati in seama, mai exista o varianta, pe la mijlocul paginii.

Intreaga comedie cu votatu' incepe pe 25 feb si tine pana pe 3 martie.

Multumesc anticipat!

Niciun comentariu: