High expectations imply utter happiness and bitter disappointment. May we all have both in our lives!

luni, 10 noiembrie 2008

A venit si noiembrie....

Mda, s-a cam lansat noua colectie toamna-iarna 2008...incepand cu acest noiembrie capricios si surprinzator. Se pare ca incepe sa rezoneze cu sentimentele mele din ultima vreme;))
Am reusit sa racesc un pic, dar sunt convinsa ca o sa ma pun pe picioare ( I always do).
Pentru prima oara in a long time ma simt bine without any plans....nush ce o sa fac saptamana viitoare, nush ce o sa fac de Revelion and quite frankly I don't give a damn.

I don't give a damn about much lately and it feels really good. Imi place stilul asta je m'en fichist si nu intentionez sa renunt la el prea curand. Da, da, desigur...this is not very mature, but, again, who cares?
Mi-e o sila totala de master si de teme si de capitolul 1 din dizertatie pe care trebuie sa-l produc, dar contez pe faptul ca o sa ma trazneasca inspiratia daca ma duc la ai mei si uit de toate.

M-a venit un chef nebun sa pictez, cred ca o sa ma duc sa imi iau pensule si sevalet saptamana viitoare:)

N-am inteles niciodata fraza aia din Forrest Gump, "Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get". Sigur ca nu stii niciodata ce te paste in viata asta dar in general cred ca stiu foarte bine ce se ascunde intr-o cutie cu bomboane. In concluzie, mi se pare o comparatie proasta.

Ma intreb ce mai urmeaza. Imi place expectativa, I feel energized by it. There are so many things I want to do. Ce bine ar fi dc le-as putea face pe toate deodata. Mi se invartesc o mie din ganduri prin cap si nu stiu caruia sa ii dau prioritate.

Pauza...de munca

Niciun comentariu: