High expectations imply utter happiness and bitter disappointment. May we all have both in our lives!

miercuri, 14 ianuarie 2009

Ce ai face daca...?

Acum cateva zile (parca), am primit o leapsa de la Andy pe care o voi onora acum. Consta intr-o colectie de intrebari, interesante, as zice, mai ales si din perspectiva raspunsurilor posibile.

Zice asa:

Ce iti place sa faci atat de mult, incat ai plati pentru asta?

Erm, cum adica? Pai sincer, daca imi place, de ce sa ma plateasca altu' pe mine sa fac chestia asta? Care-i logica? E cam ciudat formulata intrebarea, dar in sfarsit m-am prins. So, e vorba daca exista vreo chestie pe care as face-o total non-profit si dand bani din buzunar chiar. As scrie povesti pentru copii sau as juca in piese de teatru pentru copii si as contribui cu banutzi la montarea/publicarea lor. E mult mai rewarding si mai usor sa faci un copil sa rada decat un adult, am observat eu!

Daca ai afla astazi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face incepand de maine?

Da e sigur? Poate am mai mult. (Andy, te-am facut la faza asta. Eu, pesimista cronica, am avut o sclipire optimista!!!!) Intai m-as asigura ca am facut tot ce se poate ca sa-mi prelungesc astia cinci ani. Si in paralel, as face lucrurile pe care nu am curaj sa le fac. Bungee jumping. I'd fight for a second chance. Daca pierd, as pleca in Peru pentru 1 an si in China in urmatorul. As petrece mai mult timp cu parintii mei. Poate as face un copil (daca ar avea cine sa il creasca in urma mea si as avea niste garantii minime ca pot face un copil sanatos in conditiile date). As scrie o carte si as inregistra o piesa. As face un film.

Daca ai castiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum?

Cu siguranta. Call me crazy, dar imi place ce fac acum. Desigur, as mai adauga ceva activitati in paralel, dar nu as renunta la cele curente. Banii nu m-au schimbat niciodata in esenta. As fi acelasi om, cu mai multe oportunitati. Le-as folosi, dar nu as uita ca am putut face o gramada de lucruri si fara banii aia.

Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, in cel mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului?

"Un roman alege Romania"

Mi-am dorit si imi doresc in continuare sa fac ceva cu adevarat important in tara mea. In Romania. Pentru ea si pentru noi. Sper sa ma dumiresc ce pana atunci si sa imi si iasa.

Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?

Daca vor, pot spune ce vor ei, atata vreme cat sunt sinceri si nu vin cu discursuri sforaitoare pregatite de acasa. In death we are all equal so as vrea sa spuna cam ce ar spune despre ei daca ar fi cazul.

Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?

"Am avut o viata fara regrete."

Cand erai mic ce le raspundeai celor mari la intrebarea: Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?

Zau ca nu mai tin minte. Dupa cum am spus aici, mi-as fi dorit sa fiu balerina. Dar sigur au existat alte fascinatii la varsta aceea. O sa intreb pe ai mei si revin.

Ce ai face daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?

Orice se merita. Pentru ca mi-ar iesi, nu?

Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?

Sincer, mi-as dori sa fiu eu acolo sa le spun ce am de spus prin vie voce.

Daca ai putea acum sa te proiectezi in viitor, in ultima zi a vietii tale si sa iti iei un interviu, care sunt trei intrebari pe care ti le-ai adresa?
  • Ce-ai invatat?
  • Ce regreti?
  • Ce ai iubit cel mai mult?
Leapsa merge mai departe la oricine doreste sa o preia, are timp si chef de raspunsuri.


Niciun comentariu: