High expectations imply utter happiness and bitter disappointment. May we all have both in our lives!

marți, 13 ianuarie 2009

Dream job no. 1

Citeam astazi un articol pe yahoo despre ceea ce se spune a fi "the best job in the world".

Ok, deci ma platesc cu $100,000 sa imi hodinesc oasele subtirele pe o plaja de vis (unde e caaaaaald, da caaaald, nu cum e la noi acusica), sa fac snorkeling pe care in mod obisnuit as plati tone de parale, sa joc golf cand si cum vrea muschiu' meu, sa stau (singuraaaaaa) intr-o casa cu 3 camere pe plaja (cu piscina, auzi, parca n-am ditai oceanu la 2 pasi, dar in fine, trecem peste), sa am insula mea proprie si personala timp de 6 luni, sa stau sa fac poze la tot ce misca pe acolo si sa le trag pe camera, sa le bloghez pe toate din cand in cand si sa mai stau si de vorba cu ziaristii despre ce si in ce fel a cunoscut orizontala mea bucatica cu bucatica insula aia de vis. Hmmm, I don't know, looks kinda complicated, nu? Si boring...Nu , nu clar nu mi-as dori asa ceva. Pai ziceti si voi, ati da minunatul nostru Bucuresti pe asa ceva? Mai ales ca iti si platesc avionul de la origini pana la insula cu pricina! Nasol rau frate! Nush de unde vin astia cu oferte de astea nesimtite...

Ok, acestea fiind spuse, va las cu bine. Ma duc sa invat sa inot :)

Niciun comentariu: