High expectations imply utter happiness and bitter disappointment. May we all have both in our lives!

marți, 27 ianuarie 2009

Sunt tanar

Nu stiu de ce, dar in seara asta mi-am adus aminte de niste cuvinte care mi-au placut intotdeauna. Pentru ca ma identific cu ele, poate. Pentru ca ma bucur ca sunt inca tanara si libertatea mea nu e ingradita de varsta. Pentru ca sunt adevarate. Pentru ca sunt:

"Sunt tanar, Doamna, vinul ma stie pe de rost si ochiul sclav imi cara fecioarele prin sange, cum m-as putea intoarce copilul care-am fost, cand carnea-mi infloreste si doar uitarea plange. Sunt tanar, Doamna, lucruri am asezat destul ca sa pricep caderea din somn spre echilibru, dar bulgari de lumina dac-as manca, satul nu m-as incape inca in pielea mea de tigru. Sunt tanar, Doamna, tanar cu spatele frumos si vreau drept hrana lapte din sfarcuri de cometa, sa-mi creasca ceru-n suflet si stelele in os si sa dezmint zapada, pierdut in pirueta. Sunt tanar, Doamna, inca aripile ma tin, chiar de ating pamantul pe aproape cu genunchii, aceasta putrezire ma-mbata ca un vin, caci simt curgand printr-insa bunicile si unchii. Sunt tanar, Doamna, tanar, de-aceea nu te cred, oricat mi-ai spune, timpul nu-si ascute gheara, desi arcasii cetii spre mine isi reped sagetile vestirii... sunt tanar. Buna seara!"

Niciun comentariu: