High expectations imply utter happiness and bitter disappointment. May we all have both in our lives!

miercuri, 14 ianuarie 2009

Funny me?

O noua leapsa, tot de la micutul porc, desigur. De data asta tre sa scotocesc printre neuroni si sa dau de sertarasul cu "me being funny". Uhm...hope I find it! Deci, here I go:

Ce culoare de chiloti au chilotii pe care-i ai pe tine? Is cu dantela sau nu?

In general, chilotii au culoare de chiloti. Dupa aceea, fiecare customizeaza dupa gust. Customizarea mea o plasez sub obladuirea dreptului la tacere.

Cat ai purtat cel mai mult o pereche de sosete? De cate ori ai putut sa lipesti soseta de perete?

Cred ca mi s-a intamplat cand am fost la un concert la Constanta cu Cristina la Interitus Dei. Mers pe tren, stat la concert pana a doua zi dimineata ca n-aveam unde dormi, iar pe tren, so....probabil tot pe la vreo 30 ore. Pe peretii mei nu incerc. Niciodata.

Cate perechi de pantaloni ai acasa?

Searching... searching.... searching. Loading....Page cannot be displayed. Clar mai multe decat fuste :)

Ti-ai facut pantofii de dimineatza? Daca ai adidasi, cand i-ai spalat ultima data?

Uhmm, intr-o anumita regiune din tarisoara noastra, "a face pantofii/papucii" inseamna acelasi lucru cu "a da papucii". Acuma, sincer, mi-as face papucii, dar, din pacate, m-as intoarce ireversibil la mine. Asta-i viata. Deci, nu, nu imi fac papucii, nici dimineata, nici in vreun alt moment. Nu am adidasi, am tenisi :)

Imagineaza-te peste 5 ani. Te-ai ingrasat?


Moment. Vizualizam. Zoom. Mai mult. Mai mult. Da, acum vad ceva. Deci nu, clar nu.

Daca un reporter tzar pune o intrebare indiscreta, l-ai pocni in muaca?

Nu, ca is miloasa din fire. Da' l-as privi cu sadism daca l-ar pocni alta.

Care este fantezia ta cea mai fantastica privind doo perechi de sosete rupte?

Da de ce doo? Nu e de ajuns una sa fantasmagorizezi?? Sau e nevoie de suport din partea suratelor? (N-ati inteles nimic, nu? Good)

Care este opinia ta privind razboiul din fasia gaza? Esti de parere ca magda ciumac ar trebui sa intervina sau tii cu tolea la faza asta?

Nu comentez ca deja m-am scarbit. Nush cine is astia, da' numele is interesante. Cand fac copii, sa ma anuntati si pe mine sa vaz cum si-au intitulat odrasla.

Daca ar fi sa emigrezi, ce ti-ai lua cu tine din romania?

Tough one. Pisica nu, ca are restrictie in unele tari (da, e cautata prin Interpol), poate niscaiva corcoduse verzi. Cred ca astia 'tzivilizati' duc lipsa.

Daca te-ai intalni vrodata cu animaloo i-ai da o bere?

Nush ce sa zic. Nu cunosc cum se comporta sub imperiul alcoholic, deci nu ma pronunt.

Niciun comentariu: