High expectations imply utter happiness and bitter disappointment. May we all have both in our lives!

sâmbătă, 17 ianuarie 2009

Joacele is viata mea!

Cunosc destule persoane (de ambe sexe) care isi petrec mult timp jucandu-se pe calculator. In retea, singuri, online, sau pe compu din dotare/de la firma. Sunt firme intregi de IT care se joaca "la unison". Ma includ si pe mine printre ei.

Toate bune si frumoase atata vreme cat stii pe ce lume traiesti si nu te trezesti ca rasare soarele pentru a treia-patra oara fara ca tu sa te fi dezlipit de calculator. Si asta nu e un accident izolat, ci ti se intampla mai tot timpul. Cum iti petreci timpul liber? Cu prietena ta cea hot din Second Life? E clar ca ai pierdut de ceva vreme contactul cu realitatea, amice! Cand a fost ultima oara cand ai mancat altceva decat pizza? Cand te-ai mai intalnit cu prietenii altfel decat in joc? Ai mai dormit mai mult de 4 ore pe noapte in ultima vreme?

Si ce daca, imi vei spune, asta e viata mea si imi place asa cum e! Ce iti pasa tie? Pai nu-mi pasa si sincer, cred ca nici tie nu-ti pasa de tine! Ok, just remember ca ai o singura viata si ca orice clipa e pretioasa. Si pana la urma cum iti asterni, asa dormi! Pardon, am uitat, tu nu dormi. Ce naiba mai e si asta? Dormit, mancat? Absolut inutile! Atata vreme cat in joc esti un warlock de nivel 10 sau o amazoana cu un corp de vis care se bate mai bine ca un barbat.

Stii ce cred? Cred ca nu iti place viata asta pe care o ai, ca ti-ai dori sa iesi in oras, sa te caute amicii sa te scoata la o bere, sa vrajesti si tu o gagica live, nu online. But this is the only life you got. Asa ca te agati de ea. Cat o merge.

Si dupa aia? Crezi ca iti mai bate cineva la usa sa te scoata din haznaua asta in care ai intrat singur? Crezi ca isi mai aduce cineva aminte de tine? Nu, amice, prieteniile trebuie cultivate, altfel te scot toti de pe mobil, mess si, mai tragic, din amintire. Tine-o tot asa cativa ani si n-o sa isi mai aduca nimeni aminte de tine. N-o sa mai existi decat in jocul ala cu care ti-ai inlocuit viata.

Asa ca poate ar trebui sa iei o pauza si sa te uiti bine de tot la viata ta. Daca nu-ti place, do something about it. In the real world, pal!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Pana la urma si blogging-ul e tot un joc. Cel putin asa il vad eu. O sa scriu asta la un moment dat.

Anonim spunea...

"despre asta", that is

Cati spunea...

Da, poate fi luat si asa. Totusi, personal, scriu pe blog cand simt ca am ceva de spus. E doar un hobby in plus, fara a ma acapara total